سالیان کانتینر

خرید و فروش کانتینر تانکری (مخزن دار / Tank) نو و دست دوم

سالیان کانتینر، یک شرکت باسابقه در ایران است که در زمینه‌ی فروش و خرید کانتینر، به‌ویژه خرید و فروش کانتینر تانکری (مخزن دار / Tank) نو و دست دوم (کارکرده) فعالیت دارد. شما برای خرید یک کانتینر تانکری (مخزنی) نو یا دست دوم ارزان و باکیفیت می‌توانید با این شرکت ارتباط بگیرید و از تجربه‌های چندین ساله و مشاوره‌های فنی کارشناس‌های آن جا استفاده کنید. همان طور که می‌دانید، خرید کانتینر تانکری (ایزوتانک / فلکسی تانک)، یک کار مهم و کاملاً تخصصی است!

سالیان کانتینر | کانتینر تانکری (مخزنی)

«مشاوره رایگان - خرید کانتینر تانکری»

آیا می‌دانستید که ۹۰ درصد از کالاهای تجاری جهان توسط کانتینرها جابجا می‌شوند؟ برای همین، خیلی مهم است که شما بتوانید یک کانتینر تانکری نو یا دست دوم (کارکرده) خوب را انتخاب کنید که هم با قیمت مناسب و هم باکیفیت باشد. برای دریافت مشاوره رایگان درباره‌ی کانتینر مخزن دار (Tank) با ما ارتباط بگیرید.

آیا ابعاد و ظرفیت بار کانتینر دقیقاً همانی است که در این صفحه گفته شده است؟

فلسفه‌ی ساخت کانتینرها، یکپارچه‌سازی وسیله‌هایی برای حمل کالا بوده است؛ ولی باید در نظر داشت که به دلیل وجود تولیدکننده‌های گوناگون، شاید به اندازه‌ی چند سانتیمتر ابعاد کانتنیر تفاوت داشته باشد که البته خیلی مهم نیست. حداکثر وزن (تناژ) بارگیری کانتینر نیز بر اساس CSC Plate کانتینر (شناسنامه کانتینر) مشخص می‌شود. ولی علاوه بر تناژ کانتینر باید کشتی و خطی را که کانتینر در آن قرار است حمل شود، در نظر گرفت. مثلاً در ارسال به کانادا، قوانین محدودیت تناژ کانتینر وجود دارد که بالای آن میزان جریمه می‌شود.

چرا باید «سالیان کانتینر» را انتخاب کنیم؟

انتخاب انواع کانتینر

ما می‌توانیم هر نوع کانتینری را برای شما تهیه کنیم.

کانتینر نو و کارکرده

فرقی نمی‌کند که یک کانتینر نو یا دست دوم را بخواهید.

کانتینر ارزان و باکیفیت

برای استعلام قیمت انواع کانتینر با ما تماس بگیرید.

چند مرکز در ایران

دارای شعبه‌های تهران، اصفهان، مشهد و بندرعباس

کانتینر تانکری (مخزن دار / مخزنی / Tank Container)

در این صفحه می‌خواهیم درباره‌ی کانتینر تانکری (مخزن دار / Tank) که معمولاً برای حمل‌ونقل مایع‌ها و گازها استفاده می‌شود صحبت کنیم و مشخصات فنی و ابعاد استاندارد کانتینر تانکری (مخزنی) را هم بررسی کنیم.

همان طور که می‌دانید، کانتینر، یک وسیله‌ی فلزی و مستطیلی است که از ورق‌های گالوانیزه کرکره‌ای یا ورق‌های رنگی تشکیل شده است و دارای ابعاد استانداردی است که در حمل‌ونقل جهانی استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی کانتینرها این است که در برابر آب نفوذناپذیر هستند و به همین دلیل، در حمل‌ونقل دریایی، نقش ویژه‌ای دارند. البته کاربرد کانتینرها فقط در حمل‌ونقل دریایی و صنعت کشتی‌رانی نیست؛ بلکه در حمل‌ونقل زمینی (جاده‌ای)، ریلی، جاده‌ای و دریایی کاربرد دارند.

اگر بخواهیم تاریخچه‌ی ایجاد کانتینرها را بررسی کنیم، به سال 1950 برمی‌گردد که فردی به «مالکو مکلین» که خود یک راننده کامیون بود، این ایده را مطرح کرد و خودش آن را اجرا کرد. مکلین با دیدن مشکل‌های زیادی که در حمل کالا توسط کشتی‌رانی وجود داشت، به فکر ساخت سازه‌هایی با ابعاد مشخص افتاد تا آن‌ها را به‌سادگی روی کشتی قرار بدهد و به‌سادگی هم تخلیه کند. این کار رو روی یک کشتی اجرا کرد و سپس اروپا را از این کار آگاه کرد که در نتیجه، در سال 1960 عملیات کانتینراسیون در حمل کالا شکل گرفت و همه‌ی خطوط کشتیرانی از کانتینر برای جابجایی و صادرات استفاده کردند.

تصور خیلی‌ها از کانتینر، کانتینرهای عمومی (GP) است که به شکل ساده‌ی مستطیلی هستند و برای حمل کالاهای خشک استفاده می‌شوند؛ ولی امروزه کانتینرهای گوناگونی برای حمل مواد گوناگون وجود دارد که کانتینر تانکری (مخزنی) یکی از آن‌ها است.

در گذشته که کانتینرهای تانکری (Tank Container) وجود نداشت، شرکت‌ها مجبور بودند برای حمل بارهایی مانند مایعات از بشکه‌های کوچک استفاده کنند که معایب خود را داشت و بیشتر برای حمل زمینی از آن‌ها استفاده می‌شد. ولی به‌مرور، تولید کانتینر مخزن‌دار، جابجایی انواع مایعات خوراکی، شیمیایی، سمی و گاز مایع را فراهم کرد و دیگر می‌شد محصول‌ها را به سراسر جهان ارسال کرد.  

کانتینرهای تانکری یا مخزنی، یک ظرف بزرگ و استوانه‌ای شکل است که توسط یک چارچوب و فریم فلزی قوی و ضد زنگ محافظت می‌‌شوند و برای حمل مایعات و گازها (چه خطرناک و چه غیرخطرناک) استفاده می‌شوند. در واقع، کاربرد کانتینرهای تانکری معمولاً در جابجایی مایعات است و فرقی نمی‌کند که نفت خام یا مایعات شیمیایی باشد یا خوراکی!

کانتینرهای مخزن‌دار معمولاً از فولاد ضخیم (ضدزنگ و ضد خورندگی) ساخته می‌شوند و با مواد نفوذناپذیری (مانند لاستیک یا پلاستیک) پوشیده می‌شوند تا محتویات آن‌ها نشت نکند و بار آن دچار آلودگی نشود. کانتینرهای تانکری (Tank) معمولاً بزرگ‌تر از انواع دیگر کانتینرها هستند و می‌توانند تا ۸۰،۰۰۰ گالن مایع را نگهداری کنند و معمولاً با قطار یا کامیون حمل می‌شوند.

کانتینر تانکری برای حمل مایعات باید حداقل ۸۰% پر باشد تا از موج خطرناک مایعات در هنگام عبور جلوگیری شود؛ ولی همچنین، نباید بیش از ۹۵% پر باشد؛ وگرنه فضای کافی برای انبساط حرارتی وجود نخواهد داشت.

کانتینر تانکری در دو نوع یک جداره و دو جداره وجود دارد که با توجه به نوع بار نوع مناسب انتخاب می‌شود. البته حجم انواع کانتینر مخزنی با یکدیگر متفاوت است. همچنین، جنس کانتینر هم متفاوت است و به مایع یا گازی که حمل می‌شود بستگی دارد.

به طور کلی، کانتینر تانکری برای حمل مایعات معمولی از جنس فولاد است و برای حمل مایعات خطرناک و خورنده از جنس استیل یا آلیاژهای فولادی خاص ساخته می‌شوند. به همین دلیل، کانتینر تانکری به دلیل شرایط نگهداری خاص و خطرناک بودن، گران‌تر از بقیه‌ی انواع کانتینرها هستند.

کانتینر حمل گاز فشرده

در کل، می‌توان این طور گفت که برای حمل سیالات و گاز از کانتینر مخزنی (Tank Container) استفاده می‌شود که خود دارای چند نوع است و به تفکیک حساسیت ماده مورد حمل دسته‌بندی می‌شود. برای نمونه، کانتینر حمل گاز فشرده دارای نوع مخزن و ضربه‌گیر متفاوتی نسبت به کانتینر حمل مایعات شوینده یا اسیدها است. حمل گاز با این کانتینرها، ایمنی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

در انواع کانتینرهای مخزن‌دار، رایج‌ترین آن‌ها کانتینر تانکری استاندارد است که برای انتقال انواع گاز و مایعات استفاده می‌شود. البته کانتینر تانکری Offshore هم مانند نوع استاندارد است و به دلیل داشتن گواهی ایزو، اجازه‌ی حمل همه‌ی مایعات و گازها را دارند؛ ولی دو مدل کانتینر تانکری Swap Body و Specialty که گران‌تر از کانتینرهای استاندارد هستند، به دلیل نداشتن گواهی ISO فقط می‌توانند برخی از گازها و مایعات را حمل کنند.

ویژگی‌های کانتینر تانکری یا مخزن‌دار

در بالا به چند تا از ویژگی‌های کانتینرهای تانکری اشاره کردیم. این که مثلاً بدنه‌ی تانکرهای مختلف معمولاً از فولاد ضخیم ضد زنگ ساخته می‌شود که مقاومت بالایی در حمل مایعات حساس داشته باشد یا این که اطراف مخزن استوانه‌ای را یک چارچوب مقاوم تشکیل داده است تا کم‌ترین آسیب به ماده‌ی در آن وارد شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های کانتینر تانکری (Tank) این است که تولید و ساخت آن با حساسیت بالایی انجام می‌شود و باید استانداردها و موردهای امنیتی در آن رعایت شوند. اگر کانتینر برای جابجایی مواد شیمیایی باشد، باید امنیت آن طوری فراهم شود که خطر آتش گرفتن و آسیب به محیط زیست را نداشته باشد. برای همین، فرایند ساخت و جوشکاری‌ها باید طبق استانداردهای روز دنیا باشد.

اگر تانکر دارای ماده‌ی قابل اشتعال باشد، با خطر باردار شدن مخزن روبرو هستیم؛ ولی طراحی کانتینر تانکری به‌گونه‌ای انجام شده است که که با اتصال به زمین، این خطر را نداشته باشد و بارهای اضافی از طریق مخزن به زمین منتقل می‌شوند و خنثی می‌شوند.

از ویژگی‌های مهم دیگر کانتینرهای تانکری، این است که قابلیت نصب سیستم‌های هشداردهنده را دارند و زمانی کانتینر نشتی داشته باشد، این سیستم‌ها هشدار می‌دهند. این ویژگی باعث افزایش امنیت حمل مواد می‌شود.

کاربرد کانتینر تانکری (Tank Container)

همان طور که در بالا هم اشاره شد، کاربرد کانتینر تانکری در جابجایی مایع‌ها (سیالات) و گازها است و فرقی نمی‌کند که آن ماده خطرناک باشد یا نباشد! هر صنعتی که یک محصول مایع را تولید می‌کند، به کانتینر مخزن‌دار نیاز دارد.

امروزه، بیشترین کاربردی که کانتینر تانکری دارد، در صنایع پتروشیمی است؛ چون در این صنایع باید انواع نفت و فراورده‌های نفتی (مانند بنزین و گازوییل) را به شهر یا کشور دیگری ارسال کرد. به جز فراورده‌های نفتی، مثلاً در حمل آب آشامیدنی به جاهای محروم یا جاهای دارای کمبود آب نقش دارند. بحران آب یکی از دلیل‌هایی است که استفاده از کانتینر مخزنی را هر روز بیشتر می‌کند.

چند مورد دیگر از کاربردهای کانتینر تانکری را این گونه می‌توان بیان کرد:

  • انتقال انواع مایعات معدنی و شیمیایی
  • انتقال شیر و مایع‌های لبنی به کارخانه‌های تولید فراورده‌های لبنی
  • حمل آب برای شرکت‌ها و جاهای مختلفی که کمبود آب دارند.

در کل، کانتینر تانکری در در حمل‌ونقل زمینی، ریلی و دریایی برای حمل مایعات و گازها نقش مهمی دارد. حتی می‌توان گفت که در شرایط خاص، کانتینرهای تانکری نسبت به واگن‌ها قطار و کشتی‌های دارای مخزن، کاربرد بهتری دارند. مثلاً بارگیری و انتقال و تخلیه آسانی دارند. همچنین، زمانی که برای هدف ریل‌کشی نشده باشد، انتقال مایعات با تانکر هزینه کمتری دارد و در وقت و انرژی هم صرفه‌جویی می‌شود.

برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

09170920030

قیمت خرید کانتینر تانکری (Tank Container)

مانند هر کالای دیگر، برای خرید کانتینر تانکری هم نمی‌توان یک قیمت واحد را اعلام کرد؛ چون شرایط هر کانتینر با دیگری متفاوت است و پارامترهای گوناگونی هستند که روی قیمت کانتینر تانکری (Tank) تاثیر می‌گذارند؛ مانند برند تولیدی، ظرفیت مخزن، جنس بدنه، سال تولید، شرکت تولیدکننده، مواد سازنده‌ی کانتینر، و…

پارامتر دیگری که روی قیمت کانتینر مخزنی تاثیر دارد، قیمت ارز است؛ چون معمولاً این کانتینرها وارداتی هستند و به قیمت دلار یا دیگر ارزهای جهانی خرید و فروش می‌شوند. این کانتینرها بیشتر از اروپا، چین و کره جنوبی وارد می‌شوند.

بنابراین، شما باید بر اساس بودجه‌ای که دارید برای خرید کانتینر اقدام کنید؛ ولی اگر به دنبال یک خرید ارزان‌تر هستید، می‌توانید از کانتینر تانکری (مخزن دار) دست دوم هم استفاده کنید.

عوامل اثرگذار بر قیمت کانتینر تانکری دست دوم (کارکرده)

همان طور که می‌دانید، معمولاً قیمت کالای کارکرده از کالای نو پایین‌تر است. پس، قیمت یک کانتینر تانکری کارکرده هم پایین‌تر از کانتینر نو و تازه‌ساز است. البته دست دوم بودن کانتینر همیشه به معنی پایین بودن قیمت آن نیست. اگر خرید به شکلی غیر اصولی انجام شود، گاهی شاید قیمت کانتینر تانکری دست دوم به اندازه‌ی یک کانتینر نو برای شما تمام شود.

پس، قبل از آشنایی با اصول خرید کانتینر دست دوم باید با عوامل مختلف تاثیرگذار بر قیمت آن‌ها آشنایی داشت. همان طور که گفته شد، پارامترهای زیادی روی قیمت کانتینر مخزن‌دار دست دوم تاثیرگذار هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سال تولید
  • شرکت تولیدکننده
  • ابعاد و اندازه
  • سلامت کانتینر
  • جنس بدنه کانتینر
  • نرخ ارز
  • و…

نکته‌ی مهم دیگر، این است که برای خرید یک کانتینر تانکری (مخزنی)، باید به صورت حضوری از آن بازدید کنید و سلامت بدنه و مدارک آن را بررسی کرد تا بتوان خرید خوبی را داشت. در کل، پیشنهاد می‌کنیم که با کارشناس‌های سالیان کانتینر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق‌تری را درباره قیمت و شرایط فروش کانتینرهای تانکری دست دوم دریافت کنید.

چه اطلاعاتی روی کانتینرها درج می‌شود؟

چه برای یک کانتینر تانکری (Tank Container) و چه هر کانتینر دیگری، یک CSC Plate کانتینر (شناسنامه کانتینر) وجود دارد که اطلاعات مربوط به آن کانتینر را ارائه می‌دهد؛ مانند سال تولید کانتینر، ظرفیت کانتینر، موادی که برای ساخت کانتینر استفاده شده است، وزن خالص کانتینر (بدون بار)، حداکثر وزن بار، کد ISO، و…

کد ISO درج شده بر روی هر کانتینر جزئیاتی مانند نوع کانتینر، هدف استفاده از آن و… را نشان می‌دهد. در کل، ما برای بارگیری کالا در هر کانتینر باید به آن اطلاعات توجه کنیم و بر اساس آن تصمیم بگیریم.

کانتینرها و سازمان ISO جهانی

سازمان ISO که یک سازمان جهانی است و از نماینده‌های کشورهای گوناگون و از سال 1947 تشکیل شده است، برای استانداردسازی حمل‌ونقل کالا در سراسر جهان فعالیت دارد. هر کانتینری که بخواهد در عملیات کانتینراسیون استفاده شود، باید مجوز لازم را از این سازمان دریافت کرده باشد.

کانتینرها را چه کشوری تولید می‌کند؟

در گذشته، بیشتر کانتینرها را آمریکا، ژاپن و روسیه تولید می‌کردند؛ ولی امروزه تقریباً همه‌ی کانتینرها را کشور چین تولید می‌کند و تولید کشورها دیگر کمتر دیده می‌شود.

البته تولید کانتینرها به این سادگی‌ها نیست و باید اصول فنی و امنیتی و کیفیت مواد اولیه را رعایت کنند. در کل، با نظارت سازمان حمل‌ونقل جهانی ساخته می‌شوند که پس از تولید، بررسی می‌شوند تا بتوانند استاندارد و مجوز حمل را از این سازمان دریافت کنند.

برگ سبز کانتینر

همان طور که گفته شد، هر کدام از کانتینرها برای حمل‌ونقل باید تائیدیه یا مجوز استاندارد را داشته باشند که آن مجوز، برگه‌ای به نام  پروانه یا همان استاندارد تولید است که برگه سبز کانتینر هم مشهور است. در این برگه اطلاعات تولید، سال تولید، ابعاد و تاریخ انقضای پروانه ذکر شده است و می‌توان گفت که سند کانتینر به‌شمار می‌رود.

کارکرد ایزوتانک و فلکسی تانک

در یک دسته‌بندی خیلی ساده می‌توان کانتینرهای تانکری را به دو دسته بخش‌بندی کرد:

  • ایزوتانک (ISO Tank)
  • فلکسی تانک (FlexiTanks)

در این بخش می‌خواهیم به معرفی کوتاه ایزوتانک (ISO Tank) و فلکسی تانک (FlexiTanks) بپردازیم؛ ولی اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره‌ی این دو داشته باشید، به مقاله‌ی « ایزوتانک و فلکسی تانک» مراجعه کنید.

کانتینرهای ایزوتانک (ISO Tank Container) مخزن‌ها و تانکرهایی هستند که بر اساس استانداردهای جهانی ISO برای حمل فله‌ای پودرها، گازها و مایع‌های خطرناک (مانند مواد اشتعال‌پذیر، سموم کشاورزی، و…) یا غیر خطرناک (مانند آب میوه، شیر، و…)) تولید و استفاده می‌شوند. این‌ها همان کانتینرهای تانکری هستند که بییشتر دیده می‌شوند؛ یعنی به شکل استوانه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ هستند که در یک چارچوب مکعبی ساخته شده‌اند. این مخزن‌ها از فولاد ضد زنگ و عایق و یک لایه محافظ از آلومینیوم یا پلی اورتان ساخته می‌شوند.

کانتینرهای ایزوتانک دارای انواع 20 فوت و 40 فوت هستند و ظرفیت آن‌ها معمولاً بین 14000 تا 27000 لیتر است. البته یک کانتینر ایزوتانک 20 فوت حدود  66% تا 68% بیشتر از یک کانتینر 20 فوت معمولی پر شده با بشکه (Drum) می‌تواند مایعات را حمل کند.

اما کانتینرهای فلکسی تانک (FlexiTanks Container) مخزن‌های انعطاف‌پذیری از جنس پلی اتیلن یا PVC (پی وی سی) هستند که داخل یک کانتینر معمولاً 20 فوت یا بزرگ‌تر قرار می‌گیرند و از مایع پر می‌شوند تا آن را به مقصد حمل کنند. بنابراین، فلکسی‌تانک را می‌توان به‌عنوان یک کیسه با قابلیت جمع‌شدگی و انعطاف‌پذیری در نظر گرفت که برای حمل و نقل مایعات غیر خطرناک استفاده می‌شود و می‌تواند تا 24000 لیتر محموله مایع را در خود جای دهد. مهم‌ترین ویژگی کانتینر فلکسی تانک این است که نسبت به ایزوتانک، ارزان‌تر تمام می‌شود.

جنس فلکسی تانک از یک تا چند لایه پلی اتیلن یا PVC (پی وی سی) است که پوشش بیرونی آن را پلی پروپیلن تشکیل می‌دهد.

کانتینر تانکری (Tank Container) چه کاربردی دارد؟

کاربرد کانتینر تانکری در جابجایی پودرها، مایع‌ها (سیالات) و گازها است و فرقی نمی‌کند که آن ماده خطرناک باشد یا نباشد! بدون شک، هر صنعتی که یک محصول مایع را تولید می‌کند، به کانتینر مخزن‌دار نیاز دارد.

چه عواملی روی قیمت کانتینر تانکری (مخزن دار) تاثیرگذار هستند؟

عوامل گوناگونی مانند شرکت تولیدکننده، ظرفیت مخزن، جنس بدنه، نرخ ارز، سال ساخت، زمان خرید، سال ساخت، و…

منظور از کانتینر دست دوم تانکری (Tank) چیست؟

به کانتینرهایی که چند سال استفاده شده‌اند ولی باز هم قابل استفاده هستند، کانتینرهای دست دوم یا کارکرده می‌گویند. معمولاً کیفیت یک کانتینر دست دوم بالا است و به دلیل بدنه‌ی مقاوم آن تفاوت چندانی با کانتینر نو ندارد.

کانتینر حمل گاز فشرده چیست؟

از کانتینر مخزنی (Tank Container) برای حمل‌ونقل گازها هم استفاده می‌شود که البته نسبت به کانتینرهای تانکری حامل مایع، ایمنی حساسیت و خیلی بیشتری را دارند. به همین دلیل، به آن‌ها کانتینر حمل گاز فشرده می‌گویند.

5 از 21 امتیاز

12 در مورد “خرید کانتینر تانکری (مخزن دار / Tank) نو و دست دوم ❤️ سالیان کانتینر”

  1. خاکسار

    سلام. شما در بندر عباس هم دفتر یا نماینده دارین؟ با من تماس بگیرید 0912*******

    1. مدیر پشتیبانی

      سلام. وقت به خیر. بله که داریم. اتفاقاً در همین مدت در حال انتقال دفتر بندر عباس هستیم. به محض این که آماده شد، شماره دفتر رو توی سایت هم قرار می‌دیم. تا اون زمان هر امری داشته باشید، با شماره موبایل پشتیبانی تماس بگیرید.

  2. رستگار

    سلام. شما درباره کانتینرهای تانکری آیا فلکسی تانک رو هم برای فروش دارید؟

    1. مدیر پشتیبانی

      سلام. بله. فرقی نمی‌کنه که فلکسی تانک باشه یا خرید ایزوتانک . ما می‌تونیم هر نوع کانتینر مخزنی رو برای شما تهیه کنیم. لطف کنید با شماره‌ای که در سایت هست، تماس بگیرید. به طور دقیق شما رو راهنمایی می‌کنن.

  3. رضازاده

    سلام. کانتینرهای مخزن دار رو شما تولید چه سالهایی دارین؟ شما تو سایت نگفتین

    1. مدیر پشتیبانی

      سلام. وقت تون به خیر. چون کانتینرها جابجا می‌شن و احتمال داره کانتینری امروز باشه و فردا نباشه، شدنی نیست که لیست همه کانتینرها رو در سایت قرار بدیم. مثلاً نمی‌شه برای قیمت کانتینر دست دوم یه قیمت واحد رو داد. بهتون پیشنهاد می‌کنم با شماره‌ای که در سایت هست تماس بگیرید و با ایشون مشورت کنید. اگر لازم شد بهشون پیامک بدید.
      اگر لازم هست شماره تون رو کامنت کنید که با شما تماس بگیریم.

  4. سلام. ما چند تا کانتینر کانتینری یا مخزنی در ابعاد مختلف داریم، آیا شما از ما میخرین؟ یا فقط فروش کانتینر رو دارین شما؟
    سوال دیگه من درباره کانتینر 20 فوت هستش. ما میخوایم اونا رو بفروشیم و کانتینر 20 فوت و 40 فوت رو جایگزین کنیم. قیمت کانتینر 20 فوت دست دوم در چه رنجی هستش؟

    1. مدیر پشتیبانی

      سلام. در شرکت سالیان کانتینر، کانتینرها خرید و فروش می‌شه. بنابراین، برای هماهنگی برای فروش و خرید کانتینر خود و بازدید از کانتینرها تون لطفاً با شماره‌ای که در سایت هست تماس بگیرید و با ایشون هماهنگ کنید.

  5. ببخشین شما گفتین که در بندر عباس هم دفتر دارید و فعالیت دارین. کجای بندر عباس هستید که ما حضوری خدمت برسیم برای بررسی کانتینر دست دوم و انواع دیگه از کانتینرهای شما؟

    1. مدیر پشتیبانی

      سلام. بله ما در بندر عباس، اصفهان، تهران، مشهد و… فعالیت داریم. برای این با ما در هر شهری که هستید ارتباط بگیرید و حتی به دپو کانتینرها تشریف ببرید، بهترین راه این هست که با شماره‌ای که در سایت هست تماس بگیرید و با ایشون صحبت کنید. به طور دقیق راهنمایی تون می‌کنن. مثلا برای کانتینر دست دوم ارزان یا هر چیز دیگه‌ای

  6. تقویان

    ببخشین قیمت کانتینر ۲۰ فوت رو سرچ کردم و سایت شما رو پیدا کردم. ولی قیمتی رو ندیدم

    1. مدیر پشتیبانی

      سلام. وقت به خیر. متاسفانه به دلیل نوسان قیمتی که وجود داره و انواع درجه‌بندی کیفی کانتینرها، هنوز نمی‌شه قیمت کانتینر رو در سایت قرار بدیم. البته این رو هم در نظر بگیرید که برای خرید کانتینر باید از نزدیک کانتینر رو ببینید و بررسی کنید. بنابراین، صرف دیدن عکس و قیمت نمی‌تونه به شما خیلی کمک کنه. پس، پیشنهاد می‌کنیم که با شماره تماسی که در سایت هست ارتباط بگیرید و از ایشون راهنمایی بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
سالیان کانتینر | خرید و فروش انواع کانتینر
صادرات، واردات، کشتیرانی و فروش

هر نوع کانتینری

برای خرید و استعلام قیمت‌ها و دریافت مشاوره رایگان حتماً با ما ارتباط بگیرید.